.single-post article.post { margin-bottom: 25px!important; }

Milyen sulyokat hasznalok edzesre?

Milyen sulyokat hasznalok edzesre?

Milyen sulyokat hasznalok edzesre?

Ezt a kerdest rendszeresen megkapom, hat ime:

Ballisztikus gyakorlatok:

Snatch – 16, 24, 32 kg ( Ritkan 40 es 48 kilo)

Swing – 40 es 48 kg

Clean – 32, 40, 48 kg

Figure 8 – 32, 40, 48 kg

Erogyakorlatokhoz

Military 24, 32, 40kg

Side press 32, 40, 48kg

Windmill 23, 32, 40kg

Bent press – 40, 48kg

Bottom up – 24 kg

Pistol – 32, 40 kg

Vegyes gyakorlat

Ide sorolom a TGU-t – 24 , 32kg

Javaslat: Ha csak egy Kettlebellre van penzed, vedd az optimalis sulyt. Ez az a suly, amit most ki birsz nyomni 2-3 alkalommal, mert ez meg hosszu idon keresztul hasznalhato lesz…

Ha anyagilag jobb lehetosegeid vannak a kovetkezoket tedd:

– legyen 3, de minimum 2 sulyod.

– igy lehetoseged van arra, hogy nagy volumenu egykezes edzest vegezz – pl 12 kilo – kozpes volumenu egykezes edzest vegezz es nyomasokat is csinalhass – mondjuk 16 kilo – es vegezhess ketkezes swinget igazan nehez sullyal, sot megprobald a szarnyaid bontogatni nagyobb nyomasokkal. ( Ha nem a 12 kilo a kezdosulyod, akkor ennek megfeleoen hlyettesitsd be a ajanlatom.)

Egyszerre ket sulyra nagyon ritkan lesz szukseged, vagy csak en edzek ilyen modon viszonylag keveset. Tudom, vonzonak tunik a sew-saw press meg a renegade row, de ne ez legyen a cel, ezeket ugysem csinalnad naponta.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Facebook