Reggeli edzés – warrior blokk

Reggeli edzés – warrior blokk

Ezt a fajta edzést én warrior néven nevezem, izlés kérdése, hiszen ez egy köredzés, és tipikusan ketreceseknek kreáltam. természetesen meg is csináltam.

5 perc munka – 1 perc szünet – 5 perc munka

Nézzük az 5 percet:
– 1 perc kettlebell snatch – 24kg
– 1 perc Macebell 36o – 8kg ( kiváltható 1 perc pörölykalapács traktorgumin blokkal)
– 1 perc homokzsák clean – 5o kg
– 1 perc kétkezes kettlebell swing – 48kg
– 1 perc ropeworkout – alternativ hullam
1 perc szünet, és újra elindul az 5 perc.

GYILKOS, és véleményem szerint még értelme is van.

– a gyakorlatokhoz használt eszközök egyre egyszerűbbek
– a gyakorlatok kivitelezése fej fölött kezdődik, és egyre a csipő irányába – mint magasság – tolódik el
– minden gyakorlat az egész testet veszi igénybe
– minden gyakorlat fokozottan dolgozza meg a fogást
– a végén az eszköz bátran le id dobható – kötél – tehát teljes kifáradásig is mehet
– remekül modellezi a változó terhelést, amit a harcos kap, a vége 1 perc pedig arra szolgál, hogy még az utolsó percben is fent tudd tartani a kezed, ha állóharcra kerül a sor

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook