Úton…

Úton…

Két furcsaság is azonnal feltűnhet az olvasónak. Az egyik, hogy ékezeteket használok. Mostantól jól viselkedem, és fogok is használni…remélem.

Másrészt pedig most nem a Kettlebellről irok, hanem a gumiköteles edzésről. Mert amikor úton vagyok, mégsem vihetek magammal egy 24 kilóst. Sikerült azonban annyira megnevelnem a barátaimat, hogy általában bárhová megyek, egy 24 kilós azért vár rám…

Viszont mindig van nálam gumiszalag…A gumiszalagos tréning hihetetlenül hasznos tud lenni, és néha akkor is használom, amikor van körülöttem Kettlebell. Miért?

Gravitáció – A gumikötél használatakor nem a gravitációval küszdesz, hanem a gumikötél által létrehozott ellenállásal. Olyan jellegű edzést lehet vele létrehozni, amit semmifajta súlyzóval nem lehet előidézni. Ha pedig még egy Kettlebell is van a közelben, akkor a két eszközzel hatalmasakat lehet alkotni.

Szállithatóság – ezzel kezdhettem volna. Elfér a bárhol, legyél üzleti úton vagy éppen a szabadban, teremben, a gyakorlatokat bárhol meg tudod velük csinálni.

Holtpontok – ha például van olyan holtpont a katonai nyomásodban, amivel régóta küzdesz, a szalaggal jól behatárolhatod ezt a pontot, és külön foglalkozhatsz vele. Nekem ez például sokat segitett a beast nyomásában.

Lassulás – tudjuk, hogy a visszaeresztési szakasz súllyal gyakran haszontalanná válik, mert húzás helyett sajnos leengedés a vége az ismétlésnek. A gumikötél rákényszerit, hogy ellentarts leengedéskor. Ennek számos pozitiv hatását élvezheted majd…

Nyomáshoz általában a kéket és zöldet használom, guggoláshoz a narancsot. Link itt!

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook