.single-post article.post { margin-bottom: 25px!important; }

Progresszió

Progresszió

Progresszió

Több edzésesleírásban olvashattátok, hogy elég sok egykezes húzódzkodás előkészítő gyakorlatot végzek, és igaz az a kézállásban nyomásra is. A helyzet az, hogy minden nap mást csinálok, de mégis ugyanazt.

Maga a mozdulat mindig nagyon hasonló, de valami csavart mindig teszek bele. A tolódzkodás esetén hol a mélység változik, máskor súlymellényt veszek fel, megint eltér ettől, amikor dobogóra lépek fel kézállásban, és vissza, ma éppen fejállásból indítva, max. gyorsasággal.

Húzüdzkodás esetén is hasonló a képlet, mert vagy egykezes húzódzkodást végzek csuklóra fogva, máskor törölközőt dobok át a rúdon és vagy a rúdhoz közel vagy távol fogok rá, és ma éppen ellensúllyal dolgoztam.

3 ismétlésnél többel nem dolgozom, és általában inkább 1 ismétléseket végzek egy szetten belül is.

A haladás mérhető és egyértelmű – ma 4 kilós ellensúllyal végeztem stabil húzódzkodást, tehát a cél nincs nagyon messze…

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=HFrQC0fr5xw&w=425&h=349]

 

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Facebook