Jobb légzés – kezdd el ma…

Jobb légzés – kezdd el ma…
A mai edzésed minősége, az ahhoz történő adaptáció hatékonysága elsősorban a tegnapi alvásod minőségén múlik.
 
Az alvásod minősége pedig újabb két tényezőn alapul. Cirkádián ritmus és légzés. Az előbbi a Te kezdeben van. Mikor és mit vacsorázol, mikor mész aludni és kontroll alatt tartottad-e a napszaknak megfelelő fényt. A második kevésbé kontrollálható, de általában a cél az, hogy alvás közben a szád zárva legyen, és azért megoldás van erre is.
 
Az alvás alatti légzés minősége tehát rajtad áll, mert pár minimalista megoldással életed legjobb alvását tudod átélni, akár már ma.
 
1. Orr kidugító gyakorlat, ha be van dugulva az orrod.
2. Pár perces: Lélegezz könnyen, lélegezz helyesen gyakorlat. (LKLH)
3. Tapasz a szájon.
A helyzet az, hogy ezeket nem kezdheted el elég korán gyakorolni, mert a fény és légzéssel szemben elkövetett visszaélések időven akut és krónikus betegségeket okoznak.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook